Pages

liepos 20, 2017

SUN KISSED


Sijonkelnės tikrai nėra sezono naujiena, įsimylėjau šį drabužį dar praėjusių metų pavasarį ir nors mano spintoje vos kelios poros, nesustoju jų devėti. Tai yra mano no.1 vasaros drabužis, mat nesu didelė trumpų šortų megėja (išimtis - keliaujant į paplūdimį), tad stengiuosi jų kaip įmanoma labiau vengti. Be to, man labai patinka sijonkelnių plevėsavimas, todėl jos ir keliavo su manimi atostogauti.
Juodos sijonkelnės yra saugiausias variantas, jas suderinau su naktinių tipo palaidine ir masyviomis basutėmis. Gavosi labai paprastas ir ramus derinys, tačiau karštomis vasaros dienomis to ir tenorisi, ar ne? Aš dar nusprendžiau, jog šią vasarą mano spintą privalo papildyti gėlėmis margintos arba ryškios spalvos sijonkelnės, pirmyn į medžioklę!

sunglasses - lindex | necklace - michael kors | shirt & culottes - stradivarius | watch - casio | crossbody bag - zaful | phone case - burga

photo Edmundas

Komentarų nėra:

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign