Pages

vasario 07, 2017

FLUFFY BUT CLASSY






faux fur coat - flea market | sweater - thrifted | trousers - new yorker | handbag - sammydress.com | booties - thrifted

Aš buvau super optimistiška manydama, jog žiema po truputį šalinasi iš horizonto. Jau šiek tiek svaigau apie pastelinių drabužių ir lengvų audinių atsiradimą savo spintoje. Bet oh well, žiema ir vėl kirto iš peties ir privertė sugrįžti į realybę.
Kai taip šalta, neįsivaizduoju savo outfit'o be vilnonio megztinio aukštu kaklu (savo drabužinėje turiu jų keletą spalvų), jis puikiai saugo kaklą nuo žvarbaus vėjo, kuomet vardan nuotraukų metu šaliką už kadro. Panašu, kad turtle neck'as toliau išliks mano nr1 drabužis.




photo: Edmundas


4 komentarai:

Innas Corner rašė...

tie kailiniai ir batai kazkokia tobulybe :)

Monika M rašė...

Labai gražu! :)

Anete Lasmane rašė...

Perfect look! :)

www.theinvisiblebutterfly.com

James Jesez rašė...

Aš suteikti paskolas visiems, kurie nori
Finansinė parama. Tai už paskolą tarp ypač su sąlygomis
Labai paprastas ir tikslus dėl šios priežasties, imamasi tam tikrų nuostatų
Tinkamam procedūros. Mano palūkanų norma visą
Šios paskolos trukmė yra 2 – 4 % ir grąžinimo atliekamas kas mėnesį
Jei bet kuriuo metu jus domina, susisiekite su manimi: jamesjesez58@gmail.com
Dėkojame už jūsų mėgstamiausia.

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign